top of page
Search

למילים שלנו יש כוח


כשאנחנו משתמשים, קודם כל מול עצמנו, במילים מעצימות, מחזקות, חיוביות. זה מה שהמוח שלנו קולט. וכשאנחנו משתמשים, שוב פעם - קודם כל מול עצמנו, בקיטורים, בריכולים, בהקטנה (של עצמנו או של אחרים), זה מה שהמוח שלנו קולט וזו המציאות שאותה אנחנו מייצרים מסביבנו. והמוח שלנו, עם כל המורכבות שבו, מתנהל בצורה פשוטה. הוא מקבל את מה שאנחנו אומרים לו באופן פשוט ובלי ציניות או התחכמות. בשבועות האחרונים, אני נפגשת עם עשרות יזמים ומנכ"לים מעולמות הייטק שמגיעים להתייעצות במצב החרום שאנחנו מצויים בו. וההבדל ברור ובולט. יש את מי שכואב ועצוב, אבל ברור לו שהכל תלוי בו והוא/היא לוקח/ת את עצמו ואת החברה שלו למקום גבוה אפילו יותר. וכך מתחיל להתעצב העולם סביבו. ויש את מי שרואה באפור ובשחור, ושם זה מלווה בדיבור עצמי ואחר שלילי, בחמצן שלא נכנס לריאות, בפסימיות. וכך מתחיל להתעצב העולם שלו. והתשובה שלי? אנחנו לא שולטים במחשבות שעולות לנו בראש. אנחנו שולטים במחשבות שנשארות שם. כשעולה מחשבה שלילית, אני מודה לה שביקשה להגן עליי ומשחררת אותה באהבה. וככה, לדוגמא, האימון הבוקר, שהיה קשוח אבל אהוב ומרים.

רוצים לבדוק התאמה לתוכנית הליווי שלי למנכ"לים ויזמים בעולמות הייטק? מוזמנים ליצור קשר בפרטי.

5 views0 comments

Recent Posts

See All

הכנות לקראת אירוע אקזיט – עובדים

כשמתכוננים לקראת אירוע אקזיט – מכירה או הנפקה, יש משמעות קריטית לנושא העובדים. תהליך כזה יכלול כמובן את התכנון הראשוני, החזון והאסטרטגיה, חידוד המודל העיסקי ושדרוג הדו"חות הכספיים. ונושא העובדים תמיד

הכנות לקראת אירוע אקזיט, הדו"חות הכספיים

לא לברוח! דו"חות כספיים. אימתם של המנכ"לים לקראת אירוע הנפקה או מכירה. ואחד משואבי האנרגיה, זמן וזוללי הכסף הגדולים ביותר להכנה לקראת אירוע כזה. בפרקים הקודמים כתבתי על החלום האולטימטיבי של אירוע אקזי

Comments


bottom of page